sobota, 21 stycznia 2012

Dziś troszkę nieszydełkowo.


Najczęściej pokazuję tutaj prace szydełkowe mojej mamy, ale dziś będzie troszkę nietypowo. Kilka rzeczy zrobionych przez mnie czyli BB. Jest więc kilka broszek, których powstanie pewno jeszcze trochę bo bardzo przyjemnie się je robi. Są malusieńkie doniczki z aniołkami, wykonane już kilka lat temu, komplecik biżuterii z pereł i pierwsza jaką zrobiłam karczochowa bombka.
Obiecuje też wkrótce pokazać co BB potrafi na szydełku i choć nie będzie to nic wielkiego ale zawsze coś. Pozdrawiam wszystkich tu zaglądających.


 







4 komentarze:

  1. nieszydełkowo, ale równie pięknie !
    cudne broszkowe kwiaty, doniczusie ... przesłodkie, a i biżu zachwyca !
    Pozdrawiam cieplutko artystyczną duszyczkę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. slicznosci i aniolek cudny

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też się pokusiłam na takie broszki, i nawet mi wyszło!Dziękuję Kochana i życzę miluniego dnia!papa

    OdpowiedzUsuń
  4. Broszki cudne i w pięknych kolorkach,a pozostałe prace także mi się podobają

    OdpowiedzUsuń